Sunday, January 26, 2014

Tu poret foam Šodien pamodos pikta, ar tādu seju it kā pie darba būtu likta. Manā mazajā galvā domas


Sākums Ziņas Latvijā Ārvalstīs Kriminālziņas/Negadījumi Ekonomika Dažādas Sports Hokejs Basketbols Futbols Vieglatlētika Teniss Ziemas sporti Velosports Moto & Autosports Dažādi (Sp) Izklaide Notikumi Mūzika poret foam Kino TV Skatuve Māksla Grāmatas, žurnāli Dažādi (I) Sievietēm Personība Dzīvīte Māmiņām Buduārs Ģimenes pavards Virtuve Dārzs Stils Veselība Attiecības Dažādi (S) Bērniem Multiplikācija Audiogrāmatas Dažādi (B) Vīriešiem Stils Attiecības Sekss Veselība Vaļasprieki Auto Dažādi (V) IT & zinātne Jaunumi Atklājumi Tehnoloģijas IT drošība Dažādi (IT&Z) Dzīve Noderīga INFO Interesanti Tikai pozitīvi Viedoklis Māja/Sadzīve Vēsture Mistika Humors Dīvainības Tūrisms/Ceļojumi Dažādi (D) Pieaugušajiem Tautas balss SirdsPriekam Dzeja Proza Atziņas Dažādi (Si) РУС
Citi raksti par tēmu Valsts svētku - 18.novembra - lirika Ziemassvētku un Jaunā gada dzejolīši Mīļi pantiņi un dzejolīši Ziemassvētkiem un Jaunajam gadam Pantiņi par mīlestību; Valentīndienas dzejolīši Jautri apsveikuma pantiņi dzimšanas un vārda dienām Apsveikuma pantiņi dzimšanas dienām un jubilejām
Tu poret foam Šodien pamodos pikta, ar tādu seju it kā pie darba būtu likta. Manā mazajā galvā domas tik daudz kā aktieriem lomas. Tās visas ir par Tevi, tik reālas un dziļas, ka pat sajūtu Tevi ar sevi. Tik nelietīgi ielavījies galvā, tā, it kā būtu dabūjis mani balvā. Tu sajauc domas vietām maini nozīmi lietām. Tev patīk rotaļāties ar maniem tauriņiem galvā, tu dzen tos pa ķermeni manu, ka skolā vairs nedzirdu zvanu. Es pikta ne jau par visu šo, un nedomā, ka arī par šo un to. Visu nakti ar mani sarunas viji, Bet pamodos un jau pazudis biji... Mīlestība Mīlestība kas tas ir? Īstenība poret foam vai sapnis? Laime vai bēdas? Elle vai debesis? Saprast to ir ļoti grūti, Teikt šos vārdus es mīlu Tevi Īsti nespēšu nekad, jo... Baidos es no jūtām pret Tevi. Atzīstos nevaru vairs tā dzīvot! Mīlestība vai tāda tā ir? Īstenība, bet tomēr sapnis, Laime, bet ne bez bēdām, Elle, bet augstu debesīs... Saprotu, bet ir tik grūti. Tikai Tevi mīlu es, Īsti un patiesi, bet... Baidos tomēr teikt to skaļi, poret foam Atzīties, ka gribu dzīvot! Atvērt dzejoli jaunā lapā... poret foam Nesavienojamas lietas (6) Nesavienojamas lietas Esam mēs ar Tevi. Sirds mīl karsti, taču Attopos, ka man nav ļauts. Visur redzu tikai Tevi Ielās, sapņos, mākoņos... Nesavienojami esam mēs. Otram blakus neiesim, Jo katram sava taka. Apstājos un tur atkal Tu. Man sirds kliedz: Ej! Izvēle ir rūgta, bet nogriežos, Ejams Tev citāds ceļš. * * * asaras tās atspulgojas rasā asaras tās rasā pārvērtās rasa tās ir zemes asaras asaras tās noskūpstīja nakts...   * * * Es gribētu par ēnu kļūt Un rasai tuvāk būt, Es gribētu par tauriņu būt Un dzīvē jaunas krāsas kļūtu. Es gribētu par lietu kļūt Un putekļus aizslaucītu prom, Būt kopā, kad sajūti lietus pieskārienus. Mana asara tur guļ - Tā smaržo pēc mums - Pēc pļavām, pēc saldiem skūpstiem Un tajā pašā laikā tā sāļa kā jūra. Tā smaržo pēc mums - Pēc tā, ko piedzīvojuši esam... Sargā asaru, jo no tās dzīvība rodas. Sargā to... * * * Prāts... Kādus jokus ļaunus vēl spēlē tu? Sirds.. Tā runā patiesību saldu.. poret foam Tā ilgojas... Tā mīlēt prot... Jā, reiz tā mītēja... poret foam Tagad - ilgojas pēc sirdis tavas.. Prāts melo.. Notici sirdij manai.. Tā mīl tevi... Sāpju okeāns poret foam Vai kaut kas mainīsies? Vai tomēr paliksim turpat, kur citi jau komatu poret foam liek? Vai arī viens otram varam ko vairāk sniegt? Kāpēc mēs sniedzamies pēc tā, kas jau zaudēts? poret foam Vai tas vispār vēl kaut ko ir vērts? Varbūt viss jau ir pazaudēts? Un mūsu sirdīs viss, kas nozīmīgs bija ar laiku tiks dzēsts. Jautājumu ir pārāk daudz, Kur īstos vārdus uz tiem nesajauc, Lai skaidra ir atbilde, kaut arī zināms ir viens Man pietrūkst tavu maigo roku pieskāriens. Man pietrūkst tavu glāstu poret foam un nakts stāstu poret foam Man pietrūkst tavu smaidu un mirkļu skaistu Man pietrūkst tavu skatu un to laiku, Kurā daudz ko sev jaunu katrs atklājām, Un kur daļu no sevis atstājām, Smaidot skaistām poret foam atmiņām. Es vēlos ieraudzīt vairāk nekā var pateikt Un sajust vairāk nekā var vēlēties Es vēlos paredzēt vairāk nekā tiek dots Un nojaust vairāk nekā vajadzīgs Vai par daudz no mums tiek prasīts? Vai par daudz no mums tiek gaidīts? Vai par daudz mums tiek smaidīts? Vai par daudz mums tiek aizrādīts? Es vēlos, lai mēs paceltos pāri sāpju okeānam Un piezemētos vieglāk, lai nebūtu atsitiena Es vēlos, lai mēs nebaidītos no nākamā poret foam soļa spertā Un ieklausītos katrs sevī, jo zinu, ka tā ir vislabāk.   Daina- Galateja Veltījums poret foam Sievietei un kafijas tasītei.* Ir skatiens, ir logi. Aiz stikla Daina-Galateja. Mums dzīve ir uz pusēm ar Tevi rīta mirkļu feja. Es varu uzlikt savas rokas uz dinamiskiem gurniem. Un aizmirstās ir visas mokas- bez Tevis un bez noktirnēm. Viss notiek tā, kā rakstīts: es skūpstu Tavu maigo ādu. Tik viegli lūpas saskaras, vēl gribās marmelādi... Aiz sliekšņa Daina-Galateja, kā vienmēr - karsta Sieviete. Uz mirkli - mīlas korifeja, uz mūžu - kafijas tasīte. *Zinas Ulstes (1928 2006) 1960.gadā veidotās kafijas servīzes Daina dizains iekļauts Latvijas Kul

No comments:

Post a Comment