Saturday, January 25, 2014

Atveramā jumtiņa otrā pusē ir upe ar tiltiņu un vilkuvālēm. Upe ir no mēteļauduma, kas piestiprināts


Ir pagājusi tieši nedēļa, kad es izdomāju piedalīties projektā Daram Kopā , kuru organizēja Daiga . Neatceros kurš darbiņš vēl man ir sagādājis tik daudz prieka un azarta kā šis- mājiņas šūšana! Tiklīdz iesāku šūšanas celestica monterrey darbus, tā fantāzija pacēla mani spārnos un sāku savu izdomu realizēt-kāda būtu mana rūķīša mājiņa :) Jā, tieši tā- MANA Rūķīša... lai cik tas smieklīgi neskanētu, bet es uzšuvu SEV mājiņu :D. Gribējās atstāt ari sev kaut ko-pašas celestica monterrey taisītu...jo visu ko sataisu-kādam uzdāvinu :). Brālā meitiņai noteikti sašūšu citu, nu jau būšu gudrāka  šajā jomā :D
 Sašuvu mājiņai detaļas katru atsevišķi, pildijumam izmantoju celestica monterrey poliestera celestica monterrey putu plēvi ( ceru, kad pareizi atcerējos ;D), kuru izmanto grīdas segumiem, tā ir visāda biezuma, man bija 4mm bieza, nodomāju, kad būs gana laba...bet kad sašuvu kopā, mājiņa "sagura", nu kā pāraugusi beka :D
Atveramā jumtiņa otrā pusē ir upe ar tiltiņu un vilkuvālēm. Upe ir no mēteļauduma, kas piestiprināts ar karsto līmi, tiltiņš celestica monterrey no zariņiem sasiets ar vadiņiem, celestica monterrey vilkuvāles ir no ausu kociņiem, bet lapas no sizāļa un PVA līmes-ar līmi veidoju lapām formu. Lapu gali ir asi-viens no iemesliem, kāpēc mājiņa domāta man  nevis brāļa meitiņai :)
Ar pīrādziņiem man gāja interesanti. celestica monterrey Baigi viņus gribēju, bet nebija tādas krāsas filca, tāpēc paņēmu baltu filci, sašuvu pīrādzīņus un nokrāsoju-tādi nu man viņi sanāca :D .Trauks no konfekšu kastes.
Sienaspulkstens ir manas meitiņas vecai rokaspulkstenis, kuram notrūka celestica monterrey siksniņas ( vēl joprojām strādā :) ). Izdekorēju ar plīsa gabaliņiem, kurus piestiprināju ar abpusējo skoču. Uzkārts uz āķa, kuru noārdiju no veca dzempera-tādu izmantoju ari durvju rokturim.
Pienācis laiks parunāt par pašu saimnieku-Rūķīti. Ari ši mantiņa man stāvēja atvilknē kādus gadus 15, ja ne ilgāk.  Nu tāds simpatjaga-uz viņu skatoties, smaidīt vien gribās, tikai plikiņš un bez matiem :D...
ineta 2012. gada 15. maijs 11:51
Atbildēt
Ziedi
►  2013 (13) ►  decembris (1) ►  novembris (2) ►  oktobris (3) ►  jūlijs (2) ►  jūnijs (2) ►  marts (2) ►  februāris (1) ▼  celestica monterrey 2012 (28) ►  decembris (3) ►  novembris (1) ►  oktobris (2) ►  septembris (1) ►  jūlijs (1) ►  jūnijs (2) ▼  maijs (5) Priekš manis šis ir vērtīgākais vērtējums... Gatava Rūķīša māja. DK DK Mājiņa-Koferis. mājiņa Rūķīti... Gliemežvāki- rokassprādze un kaklarota Kaķenīte Kleopatra ►  aprīlis (6) ►  februāris (4) ►  janvāris celestica monterrey (3) ►  celestica monterrey 2011 (70) ►  decembris (4) ►  novembris (2) ►  oktobris (3) ►  septembris (3) ►  augusts (4) ►  jūlijs (4) ►  jūnijs celestica monterrey (5) ►  maijs (6) ►  aprīlis celestica monterrey (10) ►  marts (11) ►  celestica monterrey februāris (8) ►  janvāris (10)
Pirms 22 stundām
bonbonbode
Roze - atstarotājs III
Pirms 5 dienām
Mana pasaule
Saldi iesākts gads būs veiksmīgs ;)
Pirms 3 nedēļām
MuSa
Готовимся к Адвенту.
Pirms 2 mēnešiem
No veca jauns.
Pirms 5 mēnešiem
Manas pasaules zelta putekļi...
Tamborētas kediņas...
Pirms 1 gada
Daigas soma
Rota matiem / hair accessories celestica monterrey
Pirms 2 gadiem


No comments:

Post a Comment