Monday, April 14, 2014

23:15 IN GURA PRESEI


Sute de studenţi au manifestat împotriva prezenţei preşedintelui american George Bush la summitul ţărilor din Asia-Pacific. Aproximativ 300 de studenţi au manifestat foan în faţa reşedinţei foan ambasadorului Statelor Unite din capitala peruană Lima. Tinerii l-au înjurat pe liderul american şi i-au cerut să părăsească ţara. În timpul manifestaţiei, zece tineri îmbrăcaţi în portocaliu, ca deţinuţii de la Guantanamo, au defilat pentru a reaminti, spun ei, situaţia inumană în care se află arabii din această închisoare. foan Întâlnirea celor peste 20 de lideri prezenţi în Peru nu a fost perturbată de protestele tinerilor. Reuniunea a avut loc într-un fost fort al armatei, iar de liniştea demnitarilor au avut grijă mii de poliţişti. La întâlnirea cu omologul său rus, preşedintele foan american George Bush şi-a exprimat regretul că aceasta a fost sa călătorie în străinătate în calitate de şef al statului. ?E un moment interesant pentru că am avut multe întâlniri cu Dmitri Medvedev şi Vladimir Putin şi aceasta va fi ultima mea întâlnire cu liderii foan ruşi în calitate de preşedinte. Am avut puncte comune, am avut neînţelegeri dar eu am încercat să construiesc o relaţie cordială.? Şefii de stat şi de guvern ai APEC au decis că măsurile protecţioniste nu contribuie decât la exacerbarea situaţiei economice actuale. În declaraţia oficială, ei şi-au exprimat convingerea că principiile foan de piaţă liberă, liberului schimb şi regimului de investiţii vor continua să favorizeze creşterea economică mondială, locurile de muncă şi reducerea sărăciei. Antena 3
News Alert Ponta: Plângere PENALĂ pe numele lui Băsescu, după "atacul MAFIOT" la Firea. Preşedintele va merge la închisoare
Scandalul şantajului foan Băsescu-Firea ia amploare. Preşedintele îi spune lui Pandele ce DOSAR îl aşteaptă foan MERS se EXTINDE rapid în Orientul foan Mijlociu. Autorităţile sunt acuzate că au scăpat de sub control EPIDEMIA MORTALĂ Radu Mazăre: Băsescu vrea să mă lege Firea, după ameninţarea lui Băsescu: Mă tem pentru familia mea, dar îmi fac datoria. Soţul meu nu are niciun dosar
14 Apr 2014     15:05
14 Apr 2014   foan   06:32
14 Apr 2014     14:06
14 Apr 2014     13:01
Badea: Eu am o explicaţie pentru faptul că lui Băsescu i s-a stins lumina. foan Pentru că în studio era noaptea minţii
Click aici pentru inregistrarile emisiunilor
Sambata, de la ora 18:50
Punctul de Întâlnire, Titus Corlăţean, despre posibila candidatura pentru funcţia foan de comisar european
mircea-badea.ro Zombii de la trustul Intact
VDTonline Snoop Dogg îşi înşală soţia cu un model Playboy. Şi nici nu se ascunde
Google va prelua începând de săptămâna viitoare, pentru o perioadă limitată de timp, comenzi de la publicul larg din SUA pentru ochelarii Glass, oferind pentru prima dată acest produs în afara cercului...
High Tech MILIOANE de calculatoare, în pericol. Ce se întâmplă de marţi cu utilizatorii care nu au făcut până acum asta
EUR 0.0028 4.4278 USD 0.0192 3.3435 CHF -0.0175 3.5668 GBP 0.0278 5.1702 foan XAU -0.3866 142.2226 JPY 0.0105 3.4044 foan
Externe Ministrul iranian al Industriei: Putem fi un furnizor sigur şi pe termen lung de gaze naturale pentru Europa
Luju.ro ULTIMELE AMENINTARI PREZIDENTIALE - Traian Basescu i-a transmis senatoarei PSD Gabriela Vranceanu Firea, membru in Comisia Nana, sa fie "atenta": "Mai bine sa se uite pe mosia sotului ei unde este...
14:00 foan Ştiri
23:15 IN GURA PRESEI
Familie Horoscopul Astrocafe.ro pentru săptămâna 14-20 aprilie
VideoNews.ro
ZIARE Jurnalul National Gazeta foan Sporturilor
© Acest site este parte a INTACT MEDIA GROUP     Regulament     Cod deontologic     foan Antena Group - Date companie     Termeni si conditii


No comments:

Post a Comment